V dňoch 1.–2. 5. je zastavená expedícia. Môže tak dôjsť k malému oneskoreniu v doručení vašich objednávok. Ďakujeme za pochopenie.
Reklamácia a servis
Potrebujete len poradiť, ako sa starať o svoje vybavenie a oblečenie?
Skúste si prečítať jeden z našich článkov, ktorý vám podrobne vysvetlí, ako sa o oblečení a vybavení správne starať, aby dlho vydržalo.
- Praní a údržba nepromokavých bund
- Jak impregnovat a obnovit DWR na nepromokavém oblečení?
- Péřové oblečení a spacáky – praní, sušení a impregnace
- Jak pečovat o zipy?
- Jak voskovat, impregnovat a obnovovat lepidlo stoupacích pásů?
- Stoupací pásy – péče, nalepení, sbalení
- Vázání Fritschi a údržba třecích ploch
Reklamácia a servis
Ak chcete uplatniť právo z chybného plnenia alebo opraviť tovar, postupujte nasledovne:
- Z hygienických dôvodov najskôr výrobok vyčistite a vysušte. Tovar musí byť kompletný.
- Poškodené miesto viditeľne označte napríklad lepiacou páskou.
- Stiahnite, vyplňte a vytlačte tento formulár.
- Odošlite tovar spolu s vytlačeným formulárom a faktúrou (daňovým dokladom) o zakúpení tovaru na túto adresu:
SUMMIT TRADE s.r.o.
REKLAMACE A SERVIS
Šedesátá 7046
760 01 Zlín
Kontaktné údaje
- E-mail: reklamace@summit-trade.cz
- Tel.: +420 607 030 240
Doba trvania reklamácie a servisu
Spracovanie obvykle trvá 1–3 týždne. Doba trvania môže byť o niečo dlhšia v závislosti na značke a prípadnom doplňovaní ďalších údajov k reklamácii.
Podmienky uplatnenia záruky
Pre kladné vybavenie záruky je nutné splniť tieto tri podmienky:
- Na všetky produkty poskytujeme zákonnú záruku 2 roky. Reklamáciu je možné uplatniť v rámci záruky po predložení kópie dokladu o kúpe (faktúra alebo predajka).
- Na škody spôsobené bežným používaním, opotrebovaním, nehodami a nesprávnym používaním sa záruka nevzťahuje.
- Reklamáciu z právnych dôvodov vybavujeme iba zákazníkom, ktorí nakúpili tovar na webe summit-trade.sk alebo outlet.summit-trade.sk.