V dňoch 1.–2. 5. je zastavená expedícia. Môže tak dôjsť k malému oneskoreniu v doručení vašich objednávok. Ďakujeme za pochopenie.

Potrebujete len poradiť, ako sa starať o svoje vybavenie a oblečenie?

Skúste si prečítať jeden z našich článkov, ktorý vám podrobne vysvetlí, ako sa o oblečení a vybavení správne starať, aby dlho vydržalo.

Reklamácia a servis

 Ak chcete uplatniť právo z chybného plnenia alebo opraviť tovar, postupujte nasledovne:

  1. Z hygienických dôvodov najskôr výrobok vyčistite a vysušte. Tovar musí byť kompletný.
  2. Poškodené miesto viditeľne označte napríklad lepiacou páskou.
  3. Stiahnite, vyplňte a vytlačte tento formulár.
  4. Odošlite tovar spolu s vytlačeným formulárom a faktúrou (daňovým dokladom) o zakúpení tovaru na túto adresu:

SUMMIT TRADE s.r.o.
REKLAMACE A SERVIS
Šedesátá 7046
760 01 Zlín

Kontaktné údaje

  • E-mail: reklamace@summit-trade.cz
  • Tel.: +420 607 030 240

Doba trvania reklamácie a servisu

Spracovanie obvykle trvá 1–3 týždne. Doba trvania môže byť o niečo dlhšia v závislosti na značke a prípadnom doplňovaní ďalších údajov k reklamácii.

Podmienky uplatnenia záruky

Pre kladné vybavenie záruky je nutné splniť tieto tri podmienky:

  1. Na všetky produkty poskytujeme zákonnú záruku 2 roky. Reklamáciu je možné uplatniť v rámci záruky po predložení kópie dokladu o kúpe (faktúra alebo predajka).
  2. Na škody spôsobené bežným používaním, opotrebovaním, nehodami a nesprávnym používaním sa záruka nevzťahuje.
  3. Reklamáciu z právnych dôvodov vybavujeme iba zákazníkom, ktorí nakúpili tovar na webe summit-trade.sk alebo outlet.summit-trade.sk.